Je hebt talent en dan? Trainingen bij de club zijn over het algemeen gericht op het team waarin je speelt en dat hoort ook zo, je hebt immers gekozen voor een teamsport. Om je individueel te verbeteren zou je graag meer willen trainen maar niet iedereen in je team denkt daar zo over of het is voor de vereniging waarbij je speelt moeilijk te realiseren.

De YD Volleybalschool biedt de mogelijkheid om naast het programma bij je club trainingen te volgen waarbij het individu centraal staat, wedstrijden blijf je gewoon spelen met het eigen team bij de vereniging waarvan je lid bent.

In samenwerking met volleybalvereniging Peelpush uit Meijel is in 2007 gestart met een volleybalschool voor talentvolle  jeugdige speelsters en spelers. De trainingen die gegeven werden waren een toevoeging aan de teamtrainingen binnen de Meijelse vereniging. Ook voor menig talent uit de regio bleken deze trainingen al snel een welkome aanvulling te zijn aan het programma van de eigen vereniging.

Summa, voormalig hoofdsponsor van Peelpush, ondersteunde ons sinds 2010.

In september 2019 zorgde YD Security uit Meijel ervoor dat we onze ambities kunnen blijven voortzetten. Vanaf dat moment is de naam veranderd in

YD Volleybalschool. Op dit moment wordt op dinsdag, woensdag en zondag onder deskundige leiding getraind door ongeveer honderd deelnemers.

VERDER MET TALENT